سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شادی و مستی
قالب های وبلاگ آمادهدایرکتوری وبلاگ های ایرانیانپارسی بلاگپرشین یاهو
بدترین مردم کسانی اند که از بدترین مسأله ها، می پرسند، تا دانشمندان را به اشتباه اندازند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
نویسنده : محسن:: 87/10/26:: 6:34 عصر

دوست داشتن رو خدا تو وجود آدمها قرار داد

خودش محب و محبوب بود و از روح خودش درون ما را پر کرد تا ما هم دوستی را بچشیم

اون کسی که درد یا بهتر بگم لذت عشق رو چشیده اون کسی که یه معشوق داشته میدونه نمیشه بدونش زندگی کرد نمیشه از یادش غافل شد

ایلیا .......

برای من یه دوست نیستی یه محبوبم نیستی

ایلیا......

تو تمومم زندگی منی نمیتونم بدونه تو باشم هرچند میدونم اینارو نمیخونی ولی نمیتونم نگم بذار خودمو خالی کنم

تو:

تمام عشق و امید منی

تو همه زندگی و هستی منی

نمیدونم چقدر دوستم داری ولی میدونم من بدونه تو نمیتونم

نمیدونم چقدر دلت برام تنگ میشه ولی میدونم یادت از ذهنم حتی برای یه لحظه حتی موقع خوابم بیرون نمیره

                                                 

ایلیا................

نمیدونم باور میکنی یا نه من عاشقتم.

 کلمه ای غیر از این ندارم که بگم

ایلیا............

دنیایه منی اگه آخرتم میشد انتخاب کرد میگفتم اگه جام جهنم نیست بجای بهشت ایلیا رو میخوام

ایلیا.........my love: ilia

با یاد تو بخاطر تو و به عشق تو زنده ام

 

 

 

 

 

 

                                                    


نظرات شما ()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

14416:کل بازدید
6:بازدید امروز
10:بازدید دیروز
درباره خودم
شادی و مستی
محسن
صبور
حضور و غیاب

یــــاهـو

لوگوی خودم
شادی و مستی
فهرست موضوعی یادداشت ها
ستاره تنهائی ها....[23] . دوستی ها[3] . زیباترین ها[3] . حکمت ها.... . خنده ها . درد دلها .
اشتراک