سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شادی و مستی
قالب های وبلاگ آمادهدایرکتوری وبلاگ های ایرانیانپارسی بلاگپرشین یاهو
شریف‏ترین بى‏نیازى ، وانهادن آرزوهاست . [نهج البلاغه]
نویسنده : محسن:: 87/10/15:: 10:59 صبح

رفتم خونشون داشت درس میخوند ولی تا منو دید کتاب رو جمع کرد و اومد پیش من نمیدونم ولی یه چیزی بهم میگه هر چقدر که اونو دوست داری اونم همون قدر دوست داره  دعا کنید همینطور باشه اگه اینطور باشه چی میشه واییییییییییی من عاشق اونم یعنی اونم..........

خلاصه با هم حرف زدیم براش یه عیدی خریده بودم برای عید غدیر یه بازی کوچولو  یه کارتم توش بود روش نوشته بودم :

تقدیم به دوستی که هیچوقت فراموشش نخواهم کرد.

با یه ذوقی کارتو برداشت خوش اومده بود دلم میخواست بوسش کنم ولی خب مثل همیشه مزاحمای همیشگی بودن یه کم که حرف زدیم گفتم بر کتابتو بیار آورد شروع کرد به خوندنو خوردن ilia

اینم عکسش

خیلی دوسش دارم اونقدر که همه فکر میکنن دیوونه شدم دیگه همه فهمیدن من عاشق اینم هر کی به من میرسه حال اونو میپرسه هر کسی هم که دنبال من میگرده اول از ایلیا سوال میپرسه خلاصه پاک آبرو ریزی کردم ولی چی کار میشه کرد دوسش دارم دیگه........


نظرات شما ()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

14423:کل بازدید
13:بازدید امروز
10:بازدید دیروز
درباره خودم
شادی و مستی
محسن
صبور
حضور و غیاب

یــــاهـو

لوگوی خودم
شادی و مستی
فهرست موضوعی یادداشت ها
ستاره تنهائی ها....[23] . دوستی ها[3] . زیباترین ها[3] . حکمت ها.... . خنده ها . درد دلها .
اشتراک