سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شادی و مستی
قالب های وبلاگ آمادهدایرکتوری وبلاگ های ایرانیانپارسی بلاگپرشین یاهو
[ و در دعا هنگام باران خواستن گفت : ] خدایا ما را سیراب ساز به ابرهاى رام به فرمان ، نه ابرهاى سرکش خروشان [ و این از گفتار فصیح عجیب است ، چه او ابرهاى با رعد و برق همراه با بادها و آذرخشها را به شتران سرسخت همانند فرموده است ، که بار از پشت بیفکنند و در سوارى دادن سرکشى کنند ، و ابرهاى تهى از رعد و برق ترسناک را به شتران رام تشبیه کرده است که شیرشان را به آرامى مى‏دوشند و به آسانى بر پشتشان نشینند . ] [نهج البلاغه]
نویسنده : محسن:: 87/7/9:: 4:1 عصر

عید فطر شاید برای هر کسی یه حسی داشته باشه البته همه خوشحالند چون یه ماه به قول آخوندها عبادت کردن و ا ز این حرفها...

ولی من یه جوری دلم نمیخواست ماه  نموم بشه  آخه نمیدومیم چرا من همه این ماه رو هر شب با عشق خودم با ایلیای خودم با عزیز دلم با مایه امیدن گذروندم نمیخوام تموم بشه نمیخوام از دست بدمش نبودنش برای من یه کابوسه نمیتونم بدونش باشم دلم تنگ میشه نمیدونم دارم دیوونه میشم آیییییییییییییییییی کممممممممممممممک کمممممممممممممممک

ولی نترسین من پرو تر از این حرفاو میرن در خونشون هر کی هر چی میخواد بگه همینه که هست من خودشو میخوام میرم میگیرمش

همینه که هست.....

 

 

 

در ضمن از اینهمه لطف سمانه خانم هم متشکرم

فعلا بای......


نظرات شما ()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

14421:کل بازدید
11:بازدید امروز
10:بازدید دیروز
درباره خودم
شادی و مستی
محسن
صبور
حضور و غیاب

یــــاهـو

لوگوی خودم
شادی و مستی
فهرست موضوعی یادداشت ها
ستاره تنهائی ها....[23] . دوستی ها[3] . زیباترین ها[3] . حکمت ها.... . خنده ها . درد دلها .
اشتراک