سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شادی و مستی
قالب های وبلاگ آمادهدایرکتوری وبلاگ های ایرانیانپارسی بلاگپرشین یاهو
بنده خدای خویشتن را چهل روز برای خدا خالص نکرد، مگر آنکه چشمه های حکمت از دلش بر زبانش [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
نویسنده : محسن:: 87/10/15:: 10:51 صبح

سلام میدونم خیلی وقته نیومدم ولی در گیر بودم

خلاصه کنم این عکس ماله امسال عید غدیره خیلی هم قشنگه اصلا احتیاج به نظر شما هم نیست در ضمن ماله خودمم هستش امسالمک مثل پارسال همه ایام غدیر رو با ایلیا بودم خیلی لذت بخشه اصلا نمیتونم بگم و البته نبایدم بگم چون ماله خودمه

خیلی ها پرسیدن این که پسره تو چرا عاشقش شدی باید به همه اونا گفت ببخشید ولی به شما هیچ ربطی نداره دله خودمه هر جا بخوام میبندمش

فعلا عکسو ببین حالشو ببر.............


نظرات شما ()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

14410:کل بازدید
0:بازدید امروز
10:بازدید دیروز
درباره خودم
شادی و مستی
محسن
صبور
حضور و غیاب

یــــاهـو

لوگوی خودم
شادی و مستی
فهرست موضوعی یادداشت ها
ستاره تنهائی ها....[23] . دوستی ها[3] . زیباترین ها[3] . حکمت ها.... . خنده ها . درد دلها .
اشتراک