سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شادی و مستی
قالب های وبلاگ آمادهدایرکتوری وبلاگ های ایرانیانپارسی بلاگپرشین یاهو
هیچ چیز نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ، منفورتر ازبخل و بدخویی نیست که این یک، همان گونه که سرکه عسل را تباه می کند، ایمان را تباه می کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
نویسنده : محسن:: 87/7/25:: 9:49 صبح

سلام بالاخره رفتم خونشون آقای دکتر اومد دم در منم خجالت کشیدم معذرت خواهی کردم تو دلم گفتم نکنه خونه نباشه ولی دکتر گفت حمومه الان میاد منم رفتم پایین نشستم منتظر همه چی به سکوت میگذشت تا اومد.

 موهای خیس صورت آب خورده وایییییییییییی تا حالا اینقدر خوشگل ندیده بودمش می خواستم بغلش کنم بوسش کنم ولی نمیشد باباش اونجا بود یه کمی چرت و پرت گفتیم تا باباش بلند شد که بره مطب منم خوشحال شدم.

..................

....

نشستم روی تخت پهلوش با هم از مدرسه حرف زدیم راستی صداش هنوز گرفته بود البته منم براش کمپوت گیلاس خریده بود رنگ همون لپای خوشگلش که از حمومه داغ اومده بود بعد از کلی حرف زدن بالاخره ...................

 

تازه یه نقاشی هم کشیده بود ولی همش میگفت خیلی زشته اونم براتون میفرستم هنوز اسکنش نکردم به نظر من که خیلی خوشگل بود البته من همه چیز ایلیا جونمو قشنگ میدونم.my loveiy boy

 

 خلاصه داشتم میترکیدم اگه نمیرفتم میمردم

من رفتم ولی شما چی؟؟؟؟؟


نظرات شما ()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

14419:کل بازدید
9:بازدید امروز
10:بازدید دیروز
درباره خودم
شادی و مستی
محسن
صبور
حضور و غیاب

یــــاهـو

لوگوی خودم
شادی و مستی
فهرست موضوعی یادداشت ها
ستاره تنهائی ها....[23] . دوستی ها[3] . زیباترین ها[3] . حکمت ها.... . خنده ها . درد دلها .
اشتراک