سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شادی و مستی
قالب های وبلاگ آمادهدایرکتوری وبلاگ های ایرانیانپارسی بلاگپرشین یاهو
[ و فرمود : ] حکمت را هر جا باشد فراگیر که حکمت گاه در سینه منافق بود پس در سینه‏اش بجنبد تا برون شود و با همسانهاى خود در سینه مؤمن بیارمد . [نهج البلاغه]
نویسنده : محسن:: 87/7/23:: 4:24 عصر

دیشب زنگ زدم خونشون با داداشش حرف بزنم در مورد درس ولی همه امیدم این بود که خودش گوشی رو بر داره و نا امید هم نشدم خودش بود ولی صداش گرفته بود کلی گله کردم که ما رو یادت رفته و از این چرت و پرت ها بعد گفتم: تلفونتون خرابه؟ گفت: نه یهو قلبم به تاپ تاپ افتاد گفتم نکنه مریض شده پرسیدم؟ گفت: نه زیاد داد زدم دیروز فوتبال بازی میکردیم داد زدم خیالم راحت شد ولی همین الآنم ناراحتم آخه هر چی باشه صدای قشنگش گرفته.....

حالا میخوام برم خونشون دعا کنید خونه باشه آخه دلم خیلی براش تنگ شده برای من کابوسه که یه هفته نبینمش چه برسه به حال که 16 روز شده

دارم میرم جای همتون خالی البته اگه بودین هم راهتون نمیدادم آخه ایلیا ماله خودمه ماله شما نیست که در ضمن وقتی نظر میدین حق ندارین اسم ایلیا رو بنویسید         چون فقط ماله خودمه

فعلا بای ممنون از تمام دوستایی که نظر دادن....   


نظرات شما ()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

14407:کل بازدید
7:بازدید امروز
2:بازدید دیروز
درباره خودم
شادی و مستی
محسن
صبور
حضور و غیاب

یــــاهـو

لوگوی خودم
شادی و مستی
فهرست موضوعی یادداشت ها
ستاره تنهائی ها....[23] . دوستی ها[3] . زیباترین ها[3] . حکمت ها.... . خنده ها . درد دلها .
اشتراک