سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شادی و مستی
قالب های وبلاگ آمادهدایرکتوری وبلاگ های ایرانیانپارسی بلاگپرشین یاهو
این دلها همچون تنها به ستوه آید پس براى راحت آن سخنان تازه حکمت باید . [نهج البلاغه]
نویسنده : محسن:: 87/7/16:: 11:16 صبح

ماه رمضان تموم شد و من دیگه نمیتونم هر شب ببینمش ولی خیالی نیست همون هفته ای یک بارم برام بسه

نمیدونم چی شده ولی هر چی هست هر وقت عکساشو میبینم همه غم دنیا از دلم بیرون میره

نمی دونم چرا ولی خیلی دوسش دارم بخاطر همینم هر وقت یادش میکنم کلی آرامش میگیرم انگار معجزه میکنه

همین دیشب بود بعد از کلی مسائل که هر کدوم یه جوری حالمو گرفت دیگه خواب از سرم پرید میخواستم به حال بدبختی خودم گریه کنم که یهو یه اس ام اس اومد مهم نیست ماله کی بود اون وقت شب ولی همین که قفل موبایلو باز کردم چشمم که به عکسش افتاد یه 10 دقیقه ای داشتم نگاش میکردم عکسشو بوسیدم با خودم گفتم فردا میرم خونشون شده فقط یه لحظه هم ببینمش برام بسه خلاصه  فقط اینو می دونم که:Dear ilia

خیلی

خیلی

 خیلی

دوسش دارم................

 

 

قابل توجه بعضی ها:

اینم یه عکس تازه و داغ.......


نظرات شما ()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

14409:کل بازدید
9:بازدید امروز
2:بازدید دیروز
درباره خودم
شادی و مستی
محسن
صبور
حضور و غیاب

یــــاهـو

لوگوی خودم
شادی و مستی
فهرست موضوعی یادداشت ها
ستاره تنهائی ها....[23] . دوستی ها[3] . زیباترین ها[3] . حکمت ها.... . خنده ها . درد دلها .
اشتراک