سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شادی و مستی
قالب های وبلاگ آمادهدایرکتوری وبلاگ های ایرانیانپارسی بلاگپرشین یاهو
آیا می دانی کدام یک از مردم داناترند؟ گفت : خدا [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله ـ خطاب به ابن مسعود ـ]
نویسنده : محسن:: 87/10/10:: 10:6 صبح

خیلی وقت نیومدم آخه دیگه حوصله نداشتم

جا تون خالی این چند وقته خیلی با ایلیا جونم بودم نمی تونم براتون تضیح بدم خیلی با هم خوش بودیم آره بابا دوباره ایام غدیر بود و من و ایلیا بازم شعر و تئاتر و ایلیای من همن که همیشه دوسش دارم دلم نمیخواد ازم جدا بشه ولی چی کار میشه کرد اونم بالاخره درس ومدرسه و این حرفها داره دیگه...

یه عالمه عکس دارم که میخوام همشو آپ کنم ولی الان نمیشه آخه موبایل شارژ نداره و تمام عکسای ایلیای من مخفی شدست آخه مالٍ خودمه نمیخوام کسی ببیندش

تازه یه خبر جالب ایلیای من یه دوچرخه خریده قرمز و مشکی خیلی قشنگه ولی خب هر دوچرخه ای که ایلیای من سارش بشه قشنگه مگه نههههههههههه

اصلا به شما چه که آره یا نه من ایلیامو با دنیا عوض نمیکنم در ضمن ...

 

در ضمن هیچی هر کس ایلیا منو دوست داره منم دوسش دارم

به قول قدیمیا دوست دوست دوست است   میدونم خیلی سخت شد مگه نه ولی ........

اصلا ولی هم به شما ربطی نداره فعلا بای آخه حرصم میگیره نمیتونم عکساشو آپ کنم

 

پس فعلا با بای

 


نظرات شما ()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

14412:کل بازدید
2:بازدید امروز
10:بازدید دیروز
درباره خودم
شادی و مستی
محسن
صبور
حضور و غیاب

یــــاهـو

لوگوی خودم
شادی و مستی
فهرست موضوعی یادداشت ها
ستاره تنهائی ها....[23] . دوستی ها[3] . زیباترین ها[3] . حکمت ها.... . خنده ها . درد دلها .
اشتراک